Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Nu är jag utan anställd - igen!

Publicerad 2008-04-08 10:38:32 i Allmänt,

Nu har jag mer eller mindre tvingat ur honom en uppsägning. Han vill nog egentligen både ha kakan och äta upp den, men det går inte jag med på. Antingen jobbar han åt mig och då ska han göra det och sköta sina åtaganden ordentligt, eller så får det vara. Det är ju jättestressande när man inte vet från dag till dag vad som händer.
Så han stannar till på fredag men sen slutar han. Så nu börjar jakten på en ny anställd, jag ska ha ett möte i eftermiddag och så har jag två till jag ska ringa och boka med. Hoppas någon av dem är vettig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela