Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

recept mot halsbränna mottages tacksamt!

Publicerad 2008-04-07 10:34:53 i Barnen,

Hur jag än sitter, ligger eller står, vad jag än äter eller inte äter så har jag sån jäkla halsbränna. Vaknar till och med på natten av att jag nästan kräks, urk! Jag har provat allt möjligt, men inget verkar hjälpa. Samarin har jag provat och det hjälper lite en liten stund, men sen kommer det tillbaka. Tabletterna på apoteket innehåller sötningsmedel eller mint så de kan jag inte äta även om jag börjar bli så desperat att jag nog provar ändå snart... Men hellre halsbränna än migrän, så jag vet inte om jag törs.
Ingen som har något bra tips?

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2008-04-07 10:41:02

de jag brukar göra när jag får halsbränna är att ta en nypa kokkaffe, lägga det på tungan och sen svälja ner det med vatten...de funkar på mig iaf :/

Postat av: Malin

Publicerad 2008-04-07 10:44:38

Måste bara börja med att säga att du har en jättetrevlig blogg! Återkommer gärna! Halsbränna har jag varit skonad från, så jag ingen bra hjälp, tyärr! Är du diabetiker, eftersom du inte kan använda produkter med sötningsmedel?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela