Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Lillan är hungrig...

Publicerad 2008-08-13 19:08:31 i Barnen,

Efter mycket velande och funderande hit och dit har vi kommit fram till att Lillan får för lite mat. Först trodde vi det var magen, sen kanske komjölksproteinallergi, sen övertrötthet... Nu har vi kommit fram till att vi gett henne för lite mat. Känns så tråkigt att min mjölk inte räcker för henne. Är rädd för att vi ska komma in i en ond spiral som gör att vi tillmatar henne för mycket så mjölken sinar. Vill så gärna amma. Men jag vill ju att hon ska bli mätt och vara glad.
Efter att vi började tillmata äter hon nästan fyra gånger så mycket som innan, så det är ju inte så konstigt om hon varit ledsen och skrikig så hungrig som hon måste ha varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela