Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Nu drar det igång...

Publicerad 2008-08-18 10:01:36 i Allmänt,

Hösten är här. I alla fall vad gäller arbete. Jag har visserligen jobbat till och från hela sommaren, men nu börjar butikerna komma igång. Sommaren är alltid dödsäsong och försäljningen går ner till mindre än hälften.
Lite jobbigt att försäljningen svänger så mycket månad från månad, men om det nu ska göra det är det väldigt skönt att lågsäsongen är på sommaren. Det är ju roligare att vara ledig själv då:)
Men nu är det som sagt dags att väcka hjärnan lite och dra igång hösten som är årets bästa försäljningstid. Satsningen jag gjorde i våras har inte gett något resultat, så tyvärr är vårens resultat lite deprimerande, så nu gäller det verkligen att jobba på så årsbudgeten inte spräcks alltför mycket.
Jobba jobba jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela