Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

besöksrekord :)

Publicerad 2008-02-12 09:26:50 i Allmänt,

Kunde inte låta bli att skratta högt när jag såg att besöksstatisktiken på min blogg gjorde rekord igår - Kan det månne vara rubriken som innehöll ordet porrstjärna???

Då blev nog många av besökarna besvikna :)

Igår var jag på banken och ordnade en kredit till företaget. 100.000 blir det nog, hon skulle räkna och återkomma. Känns väldigt bra, hon var mycket positiv och trevlig och tyckte att jag hade en vettig syn på pengar och kredit. Dessutom tyckte hon att jag hade bra koll på min ekonomi, och då undrar jag hur dålig koll alla andra har??? Äntligen kanske jag kan ta ut lön utan att behöva ha ångest över om jag kan betala mina leverantörsfakturor i tid. Jag har flera hundra tusen i bufert i företaget men har inte tordats (heter det verkligen så?) plocka ut dem, men nu när jag får beviljad kredit kan jag kanske äntligen ta ut min retroaktiva lön för 2007 :D

Då slipper vi ta lån för att köpa ny bil (vi vill ha en kombi nu när lillan kommer, och jag är lite kräsen vad gäller säkerheten så det duger inte med vad som helst) och det känns ju väldigt bra. Toa står som sagt ganska högt upp på önskelistan just nu också...

På kvällen var vi och designade kök på Noblessa, mest för kul. Det blev väldigt snyggt och jag tror att till och med P. tyckte att hon hjälpte oss göra en bra planlösning. Däremot tycker vi båda att kvaliteten på deras grejer känns väldigt plastig. Då gillar vi faktiskt Ikea bättre och de är lite billigare, så den dagen det eventuellt blir ett köksprojekt hemma hos oss så blir det nog inte ett Noblessa, trots servicen. *drömmer om ett stort kök med många vänner och barn på besök*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela