Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Choklad för en chokladälskare :)

Publicerad 2008-02-07 21:48:01 i Mat och kost,

Måste bara tipsa om en supergod choklad som inte innehåller några kemiska tillsatser och som på köpet är ekologisk och rättvisemärkt! Har letat så länge efter en bra choklad då jag älskar det....

Den heter Mascao och finns i flera olika smaker och kakaohalter. Den innehåller också äkta rörsocker och inget vanligt socker. Mums! Inte var den dyr heller, 20 kronor för en 100gramskaka!

Kan verkligen rekomenderas! Jag köpte den på den fina buriken "tant gröns skafferi" i uppsala, men jag hoppas hitta den på lite närmare håll. Bor ni i Uppsala eller har vägarna förbi så kan jag verkligen rekomendera en tur till tant gröns. De är ekologiska och har inte bara mat utan även kläder och smink. Fastnade också för riskakorna utan tillsatser de säljer, en njutning att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela