Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Är det så här det känns att vara gravid?

Publicerad 2008-05-07 09:40:49 i Barnen,

Är sååå trött. Sov på eftermiddagen igår och hela natten, ändå är jag så trött att jag skulle kunna somna sittandes här vid skrivbordet.
Senaste veckan har jag gått upp över tre kilo. Är lite svullen om fötterna, men kan fortfarande ha mina ringar utan problem så det är mest fötterna som svullnat.
Kräktes på riktigt i morse för första gången under graviditeten (förutom morgonen dagen då Lillan "blev till"), känns som om magen sitter halvvägs upp i halsen fortfarande...
Foglossningen har blivit värre och det är tungt att gå.

Sammanfattningsvis; det var så här jag trodde det skulle kännas att vara gravid, jag ska vara glad som mått så pass bra så pass länge...

Hoppas hoppas att det bara är nu det känns så här och att jag snart mår bättre igen, det är ju ändå sådär fem veckor kvar och jag måste hålla företaget igång också... Vill hem och sova, men måste ta upp ordrar, fakturera, fixa bokföringen och skriva ihop momsrapporten först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela