Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Första natten borta från Lillan

Publicerad 2008-10-09 20:04:19 i Allmänt,

I morgon ska jag och min mamma åka på en kryssning till Helsingfors. Två nätter ska vi vara borta och det ska bli sååå skönt, tror jag... Vore väldigt skönt att få sova hela natten utan att bli störd, äta middag utan stress och gnäll och bara få vara Anna ett tag.
Om det inte är så att jag bara kommer att längta hem till Lillan förstås. Det är lite tvådelat det där. Men hon ska ju vara hemma med sin pappa så hon kommer ha det så bra. Kommer säkert sitta i pyjamas och mysa hela dan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela