Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Lockarna är borta...

Publicerad 2008-09-19 09:58:21 i Allmänt,

Mycket händer under en graviditet, både kroppsligt och själsligt. Men det tråkigaste och konstigaste som hände mig måste vara att mina självlockar är borta:(
När jag var liten hade jag spikrakt hår, i puberteten fick jag mer och mer lockar, men nu är alla borta igen... Kanske lite självfall finns kvar i bästa fall.
Tråkigt, jag gillade verkligen mina lockar. Min kusin hade precis likadant, rakt som liten, lockigt, nästan krulligt senare men spikrakt efter förlossningen. Hennes har inte kommit tillbaka, men jag kan inte låta bli att hoppas att mina kommer tillbaka när kroppen är återställd igen.
Jaja, den som lever får se, och även om jag nu ska ha rakt hår resten av livet var det ändå värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela