Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Tillfällig familjemedlem

Publicerad 2008-09-23 16:55:32 i Allmänt,

Förra veckan hämtade jag hem vår nya tillfälliga familjemedlem, som är vår förra hund Raikas valp. Nu är hon ingen valp längre, men en busig unghund. Hon ska bo hos oss i två månader eftersom hennes matte har en annan hund som just fått valpar som behöver lugn och ro.
Hon är mager som en sticka men så fin. Påminner verkligen om min älskling. Lika go och kramig är hon också och vill gärna mysa. Inte som Novak som bara vill leka och busa. Måste ju erkänna att jag redan blivit väldigt fäst vid henne.
Mys i soffan

 
Novak visar sin utställnings-pose... Nala borde vara mycket större, men Novak ser ut som en krallig tjockis i jämförelse...


Ja, någon skönhetstävling lär den ju aldrig vinna, men de har i alla fall någonstans att krypa in om det börjar regna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela