Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

:'(

Publicerad 2013-04-19 20:33:51 i Änglatankar,

Ibland är allt bara lite jobbigare än vanligt :-(
 
 
Ingen ultimat uppladdning inför loppet i morgon, hoppas lite ro infinner sig tills i morgon.
 
Du lilla
Jag är så glad att du kom till oss
Att jag fick uppleva dig
Att jag fick äran att bli just din mamma
När du togs ifrån mig
tog du en bit av mig
en del av mitt hjärta med dig
Jag är så glad
att du lämnade en del av dig istället
att jag fick behålla mina minnen av dig
för att fylla saknaden av dig
Jag bär dig föralltid
i mitt hjärtas famn

Kommentarer

Postat av: Malin -Änglamamma

Publicerad 2013-04-19 22:51:23

Kram <3

Lycka till imorgon!

Svar: Tack!
Anna

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-04-20 05:38:21

Så fint skrivet!
Lycka till idag! Kram

Svar: tack!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela