Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Kläder

Publicerad 2013-04-08 08:35:01 i Allmänt,

Detta eviga gissel. Antingen är de för stora, eller för små, skrynkliga, smutsiga eller ligger i en hög på en stol. Eller i värsta fall på golvet. Hur mycket jag än sorterar och tvättar verkar det aldrig ta slut...
 
Så igår hade jag tänkt mig en tur till ikea för att köpa en garderob. Men det visade sig efter en titt på hemsidan att det vi vill ha inte finns där. Inte heller Mio, jysk eller Europamöbler hade något som funkar. Så efter mycket funderande slog vi till på en ikeagarderob ändå. Vår takhöjd är tre cm för låg men i värsta fall får vi såga av sockeln på garderoberna.
 
När vi lyckats montera ihop inköpet kommer alla i familjen ha en egen byrå eller garderob att ha sina kläder i, förhoppningsvis kommer det underlätta lite i kläddjungeln. Jag längtar efter en egen garderob!
 
 
Det var inte bara jag som var på ikea igår...
 
 
Efter en akututryckning till affären för att köpa mjölkfri välling igår kväll möttes jag av denna syn.
Vart tog våren vägen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela