Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Mål

Publicerad 2013-04-02 12:57:50 i Träning och hälsa,

Mina primära mål med kost och träning är framför allt att bli normalviktig, stark, uthållig och smärtfri.
Vägen dit har jag tänkt mig ska gå via följande mål:
 
Gå ner i första hand 17 kilo (8,6 kg avklarade, så det är 8,4 kg kvar)
När jag nått dit så får vi se, eventuellt vill jag gå ner ytterligare kilon men det beror på. Jag har inga illusioner om att se ut som jag gjorde när jag var 18 igen, kroppen har ju förändrats av fyra graviditeter på fem år. Och ålder...
Jag hoppas på att kunna nå detta mål till den 14 september.
 
Klara att springa milen sub 60 minuter
Genomföra springcross 20 april (1,2 mil terränglopp)
Genomföra milspåret 23 maj (helst sub 60 men vi får se hur det går med det)
Genomföra Jämtland på fötter 20 juli, (halvmaraton) om jag är "hemma" i Östersund då.
Genomföra Stockholm halvmaraton 14 september
Genomföra Stockholm maraton 31 maj 2014
 
Piece of cake. Eller nåt sånt :-P
 

Kommentarer

Postat av: Malin -Änglamamma

Publicerad 2013-04-02 13:33:11

Heja dig! Lycka till med dina mål! Det här fixar du!

Svar: Tack. Jag ska i alla fall göra ett riktigt bra försök! :-)
Anna

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-04-02 14:00:22

Vad duktig du är som redan gått ner halva vikten mot målet!

Svar: Tack, vissa dagar känner jag precis så, andra dagar glömmer jag det jag redan gått ner och kan bara fokusera på hur många kilo som är kvar och hur långsamt det går...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela