Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Namnsdagen

Publicerad 2013-04-06 16:07:00 i Änglatankar,

Vi brukar inte fira våra namnsdagar särskilt i vår familj. Ändå kan jag inte låta bli att känna att om Wilhelm levt hade vi firat honom idag. Vi hade suttit runt bordet allihop och ätit hallon och grädde. Nu satt vi där utan huvudpersonen. Och jag höll för mig själv varför jag tyckte att det idag var en bra dag att ha en extra mellis.
 
Min älskade pojke, du är så saknad!
Jag älskar dig nu och för evigt <3
 
 
 
 
 
Musiken i den här länken spelades på Wilhelms begravning. Dikten är så fin också.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-06 19:47:02

<3

Postat av: Malin -Änglamamma

Publicerad 2013-04-07 10:24:03

Så fin, den länken du lagt in!
Bara gråter när jag ser den!
Många kramar! <3

Svar: Jag med. Vi hade den ju på begravningen också, så jag blir dubbelt känslosam...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela