Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Neurology clinic

Publicerad 2013-04-16 06:59:24 i Allmänt, Barnen,

Idag är det äntligen dags!
Ungefär 22 år efter att jag fick ont i min axel för första gången ska jag få göra ett neurologiskt test för att se om nerverna som går ner i armen är skadade.
 
 
Jag har ingen aning om hur undersökningarna går till eller vad de innebär. Borde väl googla kanske. Men det visar sig ju så småningom ändå. Däremot måste jag kolla var den här kliniken ligger någonstans, det kan ju vara bra att ha koll på i förväg, så jag vet vart jag ska!
 
I natt sov Tor från 23.30 till 05.00 med bara två avbrott för att stoppa i nappen. Kasnke börjar han hitta tillbaka till sitt friska, glada och mätta jag igen. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela