Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Onsdagsträning

Publicerad 2013-04-03 22:48:08 i Träning och hälsa,

Jag hade tänkt vila idag men det blev 7,5 km på löpbandet ändå. Jag använde en "väst" gjord för att hjälpa till med hållningen genom att dra axlarna bakåt, och jag kände inget av axeln förrän jag tagit av den. Så trots att den känns lite klumpig och jobbig så kommer jag nog använda den igen. Skönt att inte få ont. 
 
Nu går ögonen mer i kors än vanligt och sängen är väldigt lockande, god natt på er! 

Kommentarer

Postat av: Malin -Änglamamma

Publicerad 2013-04-04 18:46:17

Är det en sån med remmar? eller mer västaktig? En bild kanske? :)

Svar: Den är gjord av remmar, bild kommer när jag hinner :-)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela