Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Stackars Moa :-(

Publicerad 2013-04-02 22:05:23 i Barnen,

Moa har åkt på magsjuka. Igen. Femte eller om det är sjätte gången de senaste åtta veckorna. Jag tycker så synd om henne. Jag hämtade henne på förskolan klockan 16, efter det har hon hittills kräkts nio gånger!
 
Jag hoppas så att hennes matallergiutredning ska ge något för hon mår verkligen inte bra nu.
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-04-03 09:41:47

stackars Moa! Hoppas hon mår bättre snart!

Svar: Ingen riktig kräkning än idag men hon har bara ätit några små skedar av Tors baby-gröt. Hon är helt slut stackarn. Kräktes i sömnen i natt :-(
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela