Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Tisdagsträning

Publicerad 2013-04-02 22:14:35 i Träning och hälsa,

Jag siktade på en mil idag men stannade på 6 km då jag fick känningar av min högra axel. En av mina skador som jag hoppas kunna träna mig fri från så småningom.

Det var dessutom lite svårt att koncentrera sig på löpningen när jag var på helspänn för att lyssna så inte Moa vaknade och kräktes. Håller tummarna för att inte jag ska bli smittad igen, jag vill och behöver verkligen vara frisk nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela