Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Barnrum

Publicerad 2013-03-28 20:18:00 i Barnen, hem,

Vi ska när tid finns möblera om och göra vårt sovrum till barnrum istället. Ia och Moa ska sova där, och på sikt kanske även Tor men än så länge sover han hos oss.
 
Så här ser rummet ut nu (när det är omöblerat förutom vår sänggavel)
 
 
 
Vi tänkte oss att barnen får sova på varsin sida under snedtaket, men hur vi ska möblera resten vet vi inte ännu. Det måste finnas ett bord där de kan sitta och pyssla och plats för alla leksaker. Det blir en utmaning!
 
Någon som har tips, ideer eller inspiration att dela med sig av?

Kommentarer

Postat av: Malin -Änglamamma

Publicerad 2013-03-28 21:15:15

Ååå vad roligt att inreda det rummet!!
Ett kul projekt!

Svar: Jag är inte så bra på inredning... Lite kul känns det men mest känner jag att jag inte vet i vilken ände jag ska börja!Du har inga roliga ideer att dela med dig av? :-)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela