Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Dagens träning

Publicerad 2013-03-13 21:41:47 i Träning och hälsa,

Idag blev det ett kort tempopass. 3,6 km där jag ökade 0,5 km/h per 200 meter upp till 12 km/h.
Kände av både ena foten och ena knät, precis som de senaste två dagarna, så jag stoppade där och joggade ner på 7,5 km/h för att inte ställa till något långvarigt. Eftersom det är tredje dagen jag har lite ont blir det en naproxen i kväll. För säkerhets skull.

Innan träningen fixade jag lite med tvätten, fick till och med igång en maskin. Nu är det bara sisådär 372 maskiner kvar att tvätta :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela