Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Försvunna kommentarer?

Publicerad 2013-03-18 08:53:16 i Allmänt,

Vissa kommentarer verkar försvinna, jättetråkigt. Om ni inte får svar på era kommentarer eller om de inte syns, skriv gärna igen. Jag plockar inte bort seriösa kommentarer.

Någon frågade om vårt yngsta barn föddes med snitt, och ja, det gjorde han. Jag blev förbjuden att föda vaginalt en gång till och jag var inte den som protesterade!

Det kommer ett inlägg om Lillpluttens förlossning så småningom, när jag hämtat mig från att ha skrivit ner upplevelserna med Lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela