Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Hur hinner man läsa bloggar?

Publicerad 2013-03-16 12:40:19 i Allmänt,

Jag har några bloggar som jag gärna vill läsa då och då. Jag stjäl mig lite tid och kollar dem lite snabbt. Oftast vill jag kommentera, men hinner inte riktigt.
Hur hinner alla andra?
Jag förstår inte, jag hinner inte ens med allt annat. Det ska fixas frukost, packas ryggsäckar, köras till förskola, jobbas, hämta på förskolan, handlas, lagas mat, eventuellt diskas om orken finns, gå ut med hunden, tvättas, borstas tänder, nattas, jobbas lite till, somna i soffan...
Hur gör man?
Man skulle ju kunna undra hur jag hade tänkt mig att hinna skriva en egen blogg när jag knappt hinner kommentera andras. Svaret är nog att jag inte tänkt :-P
 
Hoppas på att få ordning på appen så att jag kan skriva från mobilen så småningom, det tar ju en väldig tid att ladda foton hit och dit och dessutom sitta vid datorn...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-25 20:15:51

Jag har en app som heter blogpress. Den är smidig just med bilder och sånt.
Jag är också dålig att kommentera. Det är så mycket som ska fyllas i ofta innan man kan skriva själva kommentaren. Värst är det bloggarna som har kryptiska ord som ska tydas.

Svar: Ska kolla den appen, har ju blogg.se som app men den funkar inte...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela