Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Migrän

Publicerad 2013-03-27 14:47:00 i Allmänt,

Varför inte, när jag nästan började känna mig kry och lite pigg är det väl bra med en rejäl dos migrän??
*känner mig bitter och gnällig*
 
Eftersom jag får synbortfall och huvudvärk kan jag inte köra bil när jag har migrän, tur jag har en så snäll syster som ställer upp och hämtar mina barn på förskolan! Men jag ser inte fram emot eftermiddagen direkt. Det får nog bli film och popcorn för barnen, vad som helst som gör att det är någorlunda tyst och mörkt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela