Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Trött?

Publicerad 2013-03-13 10:18:08 i Allmänt,

Ni vet när man har massor att göra men inte vet vart man ska börja?
När hjärnan liksom är helt tom? Eller är den överfull?
 
Undrar om jag bara är trött.
Eller ledsen?
Eller bara lat...
 
Längtar till 29/3 då min man jobbar sin sista kväll. Ska bli så skönt att ha honom hemma på kvällarna. Kunna äta middag ihop. Ha kvällsrutiner som fungerar med barnen. Kunna ha lite vuxentid tillsammans när barnen somnat.
Nu känns det som hela livet liksom går på sparlåga så fort han jobbar kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela