Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Ut med magsjukan!

Publicerad 2013-03-18 10:07:00 i Allmänt,

Ingen kräkning i huset sedan igår!
Alla sängkläder och handdukar är tvättade, nu ska magsjukan bort! Hade jag haft lite mer ork hade jag storstädat huset och spritat alla handtag och lysknappar och sånt, men jag hoppas bakterierna dör av sig själv istället...
 
Men alla flaskor och nappar åker ner i en kastrull för sterilisering igen i alla fall, det känns som en rätt enkel åtgärd. Det svåra är att lokalisera alla nappar, de har en tendens att hamna på alla möjliga konstiga ställen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela