Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Domarudden med familjen

Publicerad 2013-05-19 20:30:58 i Barnen,

Barnen hade beställt utflykt idag och efter lite funderande bestämde vi oss för att åka till domarudden. Min nya telefon är nu vid liv (har ju en make som tar varje tillfälle i akt att fingra på nyheten och det blev visst så att den inte är operatörslåst längre...) och det innebar lite fotande. Närmare bestämt blev det 444 foton!! En enorm skillnad i kvalitet på bilder också, den är inte bara snabb. Tyvärr blev jag inte en bättre fotograf av den, men man kan ju inte få allt!
 
Dagens utflykt i lite bilder:


Tor gungar för första gången

 
Moa kör sin egen stil
 
 
Ser ni den knutna högerhanden? Han vinkar!
 
 
Kaka och hår i hela ansiktet!
 
 
Ser ni mitt barn? Längst upp till höger på berget kan man ana henne. Min puls= för hög
 
 
Mina fina <3  Ia försöker pussas med hela munnen full av kaka. Och om någon undrar - tjejerna har själva valt kläder och klätt sig idag!
 
 
Tor passade på att smaka lite på sanden, obligatoriskt!

Det blev några riktigt härliga timmar, familjemys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela