Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Han står!

Publicerad 2013-05-14 11:11:00 i Barnen,

Suddig bild, jag hann inte ta någon bättre. Min lilla kille är 8 månader och 2 dagar och övar för fullt på att stå och gå. Han kommer inte upp i stående själv men drar sig upp mot soffan, mina ben eller favoriten- nedersta trappsteget, och står lite framåtlutad och gungar. Idag ställde jag honom vid gåvagnen och först tog han ett steg innan han satte sig på rumpan. Jag ställde honom igen och då släppte han vagnen och stog upp helt utan stöd!
Det går undan här, han har ju knappt lärt sig krypa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela