Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

Migrän -i hela kroppen!

Publicerad 2013-05-06 14:15:31 i Allmänt,

Igår hade jag migrän igen. Det värsta anfall jag hittills har haft. Det är så hemskt och jag fattar inte varför. Idag är kroppen och huvudet fullt av "dagen-efter-känslor". Trött, vagt ont i huvudet, obehag i kroppen, kryp i benen, fladdrig syn, orolig i magen... Den som tror att migrän enbart sitter i huvudet har inte upplevt mina attacker...
 
Tur det är sol ute så man får lite hopp om härligare tider!
 
Utsikt från mitt kontorsfönster. Släpp uuuut mig! Gärna med en oskadad fot så jag kan springa migränen ur kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela