Hus och familj - Drömmar och vardag

En blogg om mitt liv och vardag som mamma till fyra barn, varav det ena har änglavingar och bor i våra hjärtan.

PT

Publicerad 2013-05-15 17:41:37 i Träning och hälsa,

Idag har jag varit på konsultation med en personlig tränare. Kändes väldigt bra och peppande redan nu. Det kostar ju en hel del pengar, men jag tror att det kan vara värt det för mig. Dels för att få bra träningsprogram och hjälp med att komma till rätta med de smärtor och skador jag har, dels som en liten extra motivering att hålla mig på rätt kurs.
 
Nu velar jag mest om jag ska köpa 8 eller 10 pass på en gång...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Mamma till fyra barn, varav ett dog 80 dagar gammal i en akut sepsis. Det här är en blogg om mitt liv, mina tankar, mina barn, mitt hem, träning och min målsättning att springa ett maraton 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela